jobbsök

Ringde på ett jobb i dag men fick ett surt nej och på lagd telefån.
Jaja kunde ju vart trevlig och sagt något som nej jag behöver ingen exstra jobbare här nu!
Ist för nej och slänga på luren inte så bra bemötande kanske ......
 
 
Jag tycker att ni borde hjälpa till lite när de gäller jobb. att ni borde se utifrån vad personen vill jobba med och hur den är som person kanske behöver mer hjälp med just sökandet om den aldrig ha sökt jobb kan de ju vara jätte jobbigt att komma ut i arbetslivet och inte veta hur du ska gå till väga.
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!

Jag driver bloggtidningen "Kohlers Magazine" där jag utger en hel del bra tips samt skriver om mode, skönhet, träning, hälsa och roliga saker som tävlingar. Ta gärna en titt och säg vad du tycker"! :)

2012-11-21 @ 08:32:47
URL: http://kohlers.se
Postat av: Arbetsförmedlingen

Hej,
Jag heter Mia och jobbar som arbetsförmedlare på Arbetsförmedlingen. Vi prenumererar på blogginlägg som handlar om Arbetsförmedlingen.

Vi är ju till för dig som är arbetssökande så tala om vad du upplever att du behöver för stöd i ditt jobbsökande. Du kan ta kontakt med din arbetsförmedlare eller besöka din Arbetsförmedling.

Om du vill få förslag på lediga jobb att söka eller andra tips i ditt jobbsökande kan du även ringa Arbetsförmedlingen på tel: 0771-416 416 (svarar via telefon vardagar kl 8-22 och helger mellan kl 10-16)

Med vänlig hälsning
Mia, arbetsförmedlare

Svar: okej tack de ska jag göra :)
Maria

2012-11-21 @ 15:15:47
URL: http://www.arbetsformedlingen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: