Svar från frågestunden

  1. hur många läsare har du varje dag? :)
    stör du dig på folk som frågar hur det är varje dag, vad du gör osv? ;-)

Svar jag har mellan 100-150 i bland mindre..

Och nja jag stör mej nog inte så himla mycke på de tyckter att de är ganska trevligt att dom fråga hur det är å så

2 Hur gammal var du när du fick ditt första barn?
Vill du ha fler barn?
vart ser du dig om 5år? :)


svar  jag fick mitt första då jag var 18 år.

Just nu vill jag inte ha fler barn men i framtiden kanske.

Jadu om fem år hoppas jag att jag ha nån utbildning och har jobb .

och lever sundare än vad jag gör just nu men de håller på att ändras.

3 Vad fick dig att börja blogga ? har du någon favorit blogg ?

svar. ja tänkte att nära och kära skulle kunna läsa min blogg som nybliven mamma och följa oss.

Och se hur de gick att med allt här hemma och med en liten bebis.

just nu har jag ingen favorit blogg utan jag läser alla som kommenterar min blogg och sen läser jag väl lite andra bloggar  då jag har lust och tid.

 

 

 

Vad roligt att några ville fråga nått men är de nått ni undrar över så fråga i frågestunden så svara jag då jag fått in nårgra frågor .



Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Önskar dig en bra start på nya veckan! :D

2012-03-19 @ 14:01:18
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag är inte jätte smal.. Men köpt en del som passat där ifrån iaf.. Ha en toppen dag!

2012-03-20 @ 11:00:43
URL: http://ilivingthedream.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: