skulle ta och knäppa kort i dag

Skulle ta och knäppa lite kort i dag på kattungarna och på Tildefisan.
Men tror ni att jag hitta den rätta kameran eller nåra batterier nee så klart inte.
Linus får ta och leta fram den när han kommer hem sen så de blir nåra sommar bilder i denna blogg.
Ja ska då kanske få en praktik plats i sommar inte så roligt vill ja då säga.
Men jag måste ju om jag ska ha nån chans till jobb sen och har nog bestämt vad jag vill plugga till.
Så min andledare skulle kolla upp om de fanns nån ledig plats där eller om jag får vänta ett år till.
de är bara vänta och se vad som händer.
I Dag fyller en kompis till mej 18år grattis till henne på den stora dagen.
Ska åka och fira henne i morron .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: