KUL??

Någon som har kul med min blogg tror jag....
Har något många sidovisningar men inte lika många besökare hmm.
 
Jag mår super duper illa och vet inte riktigt vad jag ska ta mej till .
När jag rapar eller hostar så kommer de upp (ursäkta om jag pratar om spyor )
Men de vill inte komma ut då jag väl kommer till toan åhh less jag blir.
 
 
Tilde va så söt i dag då vi var inne på birsta city hon gick och titta på kläder med mej.
Tog ner tröjor och sa dom här är väl fina mamma dom passa dej  och jag vill ha dom mamma.
För dom kan vara fina klänningar haha sötungen hon har blivit så stor på sista tiden.
Pratar om allt hon varit med om och hur hon vill ha håret haha om hon vill ha de utsläpt eller uppsatt.
Lillgumman fick en klänning för att hon va så duktig att gå med inne på afärerna utan att tjata och gillade att titta på kläderna .
Men nu ska jag gå å sova och hoppas att jag slipper springa och spy nått i natt. men ha en stor klump i halsen.
Åh kan nån ta bort den.......


Kommentarer
Postat av: Sara

Usch jobbigt, hoppas du mår bättre nu!

Svar: Tack, vad snäll du är! :)

2012-10-01 @ 20:43:33
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: