Träning!

Hejsan.
Klev upp som vanligt med Tiilde vid kvart i åtta åt frukost.
Sedan tränade jag 45 min motions cyklade och gjorde plankan armhävningar nån annan övning.
Hade pratat i hop mej med syster yster om att åka hem till henne med bussen .
Så de va bara till och göra lunch åt Tilde å minnah sedan åkte vi mot bussen.
Tor bussen hem till syster och sedan gick vi från busstationen till henne.
Barnen lekte som aldrig förr och ja å syster fick prata av oss ensamma en stund.
Välbehövligt.
 
Tack för att du finns och att du ger goda råd och lyssnar när jag behöver prata med nån.
Älskar dej min finaste syster.


Kommentarer
Postat av: elfina

ååh vart hittade du din motivation? jag skulle också behöva träna. Kämpa på!

Svar: jadu jag har nog inte motivation tyvärr utan jag tränar bara då jag ha lust ahah :D
Maria

2012-06-26 @ 23:50:34
URL: http://www.elfinas.blogg.se
Postat av: buybagsmall

I just wanted to tell you how considerably my partner and i appreciate anything you're discussed to help improve the lives of males and ladies in this topic matter. Through your current articles, I have gone via just a newcomer to a skilled within the location. It's truly a gratitude to your good work. Thanks Nobel Calling Cards

2012-07-04 @ 13:29:17
URL: http://www.buybagsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: