Mors dag i dag

Ja så var de morsdag i dag men den är snart över :D
Fick fika av min Älskling i dag skulle få de på sängen men han kliva upp.
Men de va mysigt ändå att jag fick frökost av han  min sötnos.
Sen ställde han sig och baka en vanilj fyld sockerkaka mums :) som vi åkte och fikade upp hos linus mamma och pappa.
De va riktigt härligt väder ute i dag 27 i skuggan här då är det varmt.
Åkte hem och pysslade på lite granna mysigt att hålla på ute tycker jag :)
När vi gör saker tillsammans annars är de inte så himla kul:D
Vi såg på nån film med som andlar om två bästisar som ska gifta sig på samma dag.
De va rätt bra film.

De är så jobbigt när de är så här varmt man vet inte hur man riktigt ska klä Tilde och att hon får tillräckligt med vatten.
Och allt nu har vi 25 grader inne as varmt Tilde bara skrek och skrek nu när vi la henne hon får sova i bara blöja nu hon :)

Här ha ni fått lite snygga bilder på Tildisen från i dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: