inte

inte så mycke tandvärk hade jag men fem jävla hål fy fan hur kan man misssköta sina tände så de fatta jag inte:S
aa nog med de få sluta äta så förbannat mycke godis hihi.

aja skulle få främmande i dag men linus e inte en piggelinså dom få komma nån annan dag me lilla bebben 
ha ju köpt en liten sak till henne lilla sally söt som få :D men min bebbe e sötast tycker alla fall jag men malin tycker nog att sally e sötare  man tycker ju alltid att sina barn e sötare än andras.. men sally e med söt fast ja bara sett henne på kort
vi e ju bort bjuden på fest i kväll  få la se vad som händer om linus blir piggare annars blir vi hemma tråkigt värre tyvärr.

aja just nu gör jag inget  gluttar lite på tv och ska snart ge Tilde mat annars svällter hon haha skämtar :)ahhabjuder på lite bilder

'


Kommentarer
Postat av: Malin

Självklart tycker jag att Sally är den vackraste varelsen utöver allt annat! =)



Var synd att Linus blev sjuk, får hoppas iaf att börjar bli på bättringsväg!

2009-03-01 @ 20:50:58
URL: http://mallanmamma.blogg.se/
Postat av: SaraEu

tyvärr så får man USLA tänder under graviditeten =( jag gick som tur va under och dom sa då åt mig att borsta noga då av nån anledning får man sämre tänder när man är gravid =/ tur nog hade ja inga hål då, bara tandsten

2009-03-02 @ 17:57:46
URL: http://saraeu.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: