Tonfiskröra och sallad (Lchf)


I dag åt jag tonfiskröra den är verkligen super duper god och enkel att göra.
Jag tycker om mat som går fort att laga till de får inte ta så lång tid .
Den här röran ta typ ingen tid alls att tillaga mums.
Jag tänkte skriva upp receptet.
 
En tonfisk burk i olja
½ dl majonnäs
½ dl creme fraiche
4 cm finstrimlad purjolök
ev lite oliver
salt&peppar
 
Blanda i hon majonnäs och creme fraichen med purjolöken och oliverna.
Vänd sedan ner tonfisken försiktigt i röran.
Ni ska inte dela tonfisken innan utan vänd bara i den och när ni ha gjort de så dela ni på den.
sedan her ni i salt och peppar efter smak.
Jag hade ite i några oliver för jag tycker inte om oliver.
Ni kan ha röran på makor eller äta den som den är med en god sallad.
Men dom som äter med Lchf äter ju inte bröd.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: