Mera färg åt folket:D

Jag läste i en inrednings tidning vi  hade här hemma.
Att vi svenskar inte vågar ha så mycke färg i på väggarna men framför allt badrumet.
för vi kör med de stilrena vitt  skrev dom.
jag vet ju inte hur bra de stämmer men vitt och grått hade tydligen dom flesta hemma.
Vi har vill nere i vårat badrum sen uppe där vi bara he en toa och handfat.
Så har vi ljust blått och blommigt tak med blåa blommor haha .
dom som bodde här innan hade tapetsera tacket med blommiga tapeter .

vet inte om jag vill ha mitt badrum å här men hittat på google


Inget av dom där är vårat men ska vi göra om nått badrum så vill jag ha
en sån vägg nånstans i badrumet de tror jag skulle va snyggt.


Kommentarer
Postat av: ullie

allt bra idag?

Ha ha stämmer hos mej vill ine ha mycket färg vill ha ljust ljust och någon färgklick här o var :)

2012-02-29 @ 14:28:12
URL: http://weberskold.blogg.se/
Postat av: Monrou

Jag tror det där stämmer rätt bra, vi är rädda för att stå ut ifall nästa köpare inte gillar det

Jag har svart kakel på golvet, vita väggar & vitt tak.

Inte så roligt men man kan matcha med färgglada accesoarer iat, och allt passar ju till ;P

2012-02-29 @ 15:06:18
URL: http://monrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: