Dom lever

Ja annars brukar ju alla mina blommor dö för jag kan ju inte sköta dom riktigt.
Nej jag är ingen dam med gröna fingrar eller gröna händer precis.
Men jag har lyckas hålla mina senaste blommor vid liv och det är jag riktigt tålt över hihi.
Idag då jag städade hela nedervåningen så fick sig mina älsklingar vatten haha då dom reste på sig.
för dom såg lite trötta ut .....
Dagens träning fick bli en liten promenad och en massa städning :)
 
 
Sköter ni era blommor bra ? har ni nått tips på att hålla dom i liv länge ?
 


Kommentarer
Postat av: therese

Hej, nu kör jag dagens blogg på min blogg och det skulle vara roligt om du ville vara med :)

kram /therese

2012-08-29 @ 19:52:17
URL: http://ttessanliindgren.blogg.se
Postat av: Denise 23 - mamma till Kevin och tjejen i magen

haha jag köper oftast kaktusar. Man behöver vattna dem knappt en gång i månaden ;P

2012-08-30 @ 13:54:56
URL: http://familyportrait.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: