kvälls snack

I dag har vi inte gjort så mycke.
inte på förmiddagen men vid ett då linus kom hem blev de lite mer fart.
Vi for till övik till en bekant  och hälsade på åh gud vilken mage hon har (gravid).
Tror nog den komma snart hade en trevlig pratstund synd man inte ses oftare.
sen for vi på rusta där vi handla ett nytt duch slang och en ny jätte mysig filt :)
sen gick vi in på willys och där handla vi tre nya blommor till fönstrerna inne i vardagsrumet.
Har bytt gardiner där i förrgår  de blev jätte snyggt :)



Bloggen blir lite lidande då de är helg där emot vill ju umgås så mycke som möjligt med andra.
då de bara är linus som har körkort och han är ju ledig på helgerna.
I morron ska jag tatuera mej ohh pirrit.
Måste köpa batterier så jag kan lägga in bilder från kameran.

Glöm inte fråge stunden jag har uppe?


Kommentarer
Postat av: sara

jag hör av mig ang. designen.

lånar pappas systemkamera i helgen så ska få lite fina och bra bilder till headern =) och visa via några bloggar på färger och utseende.



jag själv kan ingenting alls hur mycket ja än försöker =)

2011-10-01 @ 09:35:04
URL: http://viktorsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: