stressad.

vi åker ju om tre dagar och inte ha vi börjat packa än eller nått glömmer säkert en massa saker därför.
men i morron måste jag ta mej tid och vika tvätt som ha tvättats.
Men en sak ha vi varit bra på i dag vi ha varit ner i tvättstugan och slängt en massa kläder.
som vi inte vill ha kan ha och sånna som blivit förstörda ingen mening att tvätta upp och slösa energi på de.
de vart två och en halv svarata sopsäckar med kläder.
och då undrar ni ju förstås hur mycke kläder vi har men seru jag tog med mej hur mycke som hellst då jag flyttade hit för snart tre år sen och ja jag kan inte ha alla kläder och vill inte ha en massa kvar som jag inte kommer att använda bara onödigt med plats tar de med....
och  tröjor och byxor som de är hål i varför spara på dom för ? dumheter haha.


Elli Timmy och Juli har varit här i dag och vi gick på ica och handlade Tilde och Timmy fick gå fritt där inne
då vi hade två barnvagnar allafall så lyssna inte tilde ett piss va jag sa åt henne.
hon slängde sig på golvet där inne och skrek skulle ta lösgodis och allt hon nu skulle göra.
sen då vi går ut där i från säger jag till henne vänta på mamma tills hon kommit ut och ungen springer rätt ut i vägen och jag blev ännu mer förbannad så tillslut ringde ja linus fick han komma och hämta henne
jag blev så arg lessen och rädd  tänk om nån hade kört på henne...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: