Tid

Ursäkta ha inte riktigt haft tid  för bloggen på ett tag nu.
Ha lekt en massa med Tilde och Minnahs nya kompisar.
jag  och deras mamma är nästan jämngammal hon är bara ett år äldre.
Tilde och hennes pojk är lika gammal skiljer en månad bara på dom två.
'Minnah och hennes flicka skiljer de bara cirka två månade på.
Vi ha jätte trevligt vi pratar och dom busar dom stora och dom små äter och sover.


Sen har vi varit hos min syster och hennes vildingar.
blivit bjuden på mat å så ha varit hos mamma och pappa med.
fast de kunde ni ju nästan gissat på sån mamma och pappa gris jag är.
Fick jag så skulle jag nog mer eller minder bo där för de är så himla mygt där.
Skulle nog aldrig kunna flytta nå långt bort i från dom sån mamma å pappa gris är jag.
sen ha jag klippt mej ska knäppa en bättre bild så ska ni få se


Kommentarer
Postat av: Erika

Visst är de ;)

2011-03-27 @ 23:17:50
URL: http://mylittlewords.se
Postat av: Anonym

ja ni e söta ni, vi älskar er :))

2011-03-28 @ 14:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: