Familjeliv


Drog i min frus blygdläppar!

Mån 24 jan 22:41 Läst 32684 gånger Totalt 604 svar
Anonym (Förbannad)
Jag är så himla upprörd i skrivande stund! Kom hem från jobbet idag och min fru ropade från badrummet. Hon satt och badade med vår 5 åriga son. Jag tycker redan att han börjar bli för gammal för sånt och jag blir inte mindre upprörd över att han ligger över hennes mage med händerna på hennes bröst! OCH KVINNAN SÄGER INGENTING? Efter dom badat klart berättar sonen att mamma har skinnbitar mellan benen som han lekte med. (Min fru har blygdläppar av dte större slaget)

Vi är 35 år båda och har varit gifta i 6 år. Jag har aldrig tidigare varit med om liknande och jag vet inte riktigt hur jag ska smälta detta. Sonen var självklart bara nyfiken med MAMMAN som är MIN FRU? Hur kan hon låta ett barn leka sådär med hennes kropp? Att hon inte kände sig obekväm i denna situation gör att jag tänker med största sannolikhet ta ut skoljsmässa. Jag är så äcklad och upprörd och kommer inte kunna ha sex med fruntimret mer.


'


Asså snälla ?



Kommentarer
Postat av: Malin

Maria, minns du på ett ungefär när vi hade praktiken i åttan. Vilken månad och sådant?

2011-01-26 @ 23:38:48
URL: http://www.mallanmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: