Wii

Vi ska hem till min  mamma och pappa på middag i dag och spela wii.
Hahah man är ju nästa besatt av de spelet ju sjukt kul.
Sen ska vi dit i morron med och åka pulka med förhoppningsvis min syster och Tildes kusiner.
Och sen ska vi käka ärtsoppa tror jag dom sa att dom skulle bju på .


I dag på dagen va vi ute en timme så skönt å komma ut en stund i friska luften.
Tilde och jag gick lite med Minnah i vagnen Tilde fick dra henne och gu va mllig hon va.
Hon träffa lite människor och sa kolla och pekade på vagnen då skulle dom titta på minnah.
Tilde visat stålt upp henne och säger att hon är töt (söt)
Mammas Älsklingar


Kommentarer
Postat av: Mikaela - mamma till Viktor <3

Vad skönt att allting går bra :)

2011-02-26 @ 15:06:30
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: