Hej och hå...

Hej och hå. vi har ju inte haft något internet så  jag har inte kunnat skriva.
Men å andra sidan har det inte hänt så mycke sedan jag skrev sist.
Linus håller på att laga våran förbaskade bil jävel de va startmotorn som hade pajat.
Men han känner en som vi kan få plocka lös hans startmotor den bilen är det ingen som använder så de spelar ingen roll.
Måste ju åka och stor handla i helgen då de ekar med eller mindre i kylen och frysen.



Haha små barn är ju roliga i går när jag hämtade Tilde på dagis.
Så kom de tre barn och stälde sig vid vagnen då jag hade satt ner tilde i den.
Dom vinkade till henne sen gick dom fram och gav henne kramar och pussar.



Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: ingen fara!

i måndags var de fotboll och igår var jag i stan. nu idag blir de student, ganska tidigt, men alla tar ju olika. kusinen som tar. vad har du gjrort?

kram

2010-05-27 @ 11:18:46
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: