Barnmorskan

I går va vi till barnmorskan och allt såg bra ut.
Pratade lite om smärtlindring och jag ska ju ha ryggbedövning ha jag bestämt.
För de funkade så bra sist somnade ju till och med en timme mitt i förra ju.
Sen så pratade vi om amning då jag tyckte att de va rena rama pisset förra gången.
Men denna gång ska jag prova längre och se om de funka skulle få hjälp med de.
Sen ha bebisen fixerat sig nu inte ens rukbart  längre men hon sa att de kunde bli de igen med omföderskor.
Så jag skulle inte va så spänd att den vill titta ut redan nu snart för de kunde ändra sig men de va inte så vanligt.
Ha ju mensvärk till och från nu men de va bara för värkar så barnmorskan.
I morron ska jag dit igen och göra sockerbelastning de ser jag inte fram emot precis.



Idag har vi varit på rusta och handla lite behövliga saker.
Som binder till mej om de vill sätta igång .
Sen våtsarvetter och diskmedel å lite sånt.
Sen va vi på coop en snabbis med...
våran bil är ju inte mycke att hörra för  för de komma inten värme ur den så man få sitta i minusgrader om man ska åka nånstans och sen läker vattenpumpen toppen va?


Kommentarer
Postat av: Mallanmamma

höhö ni har en bil i alla fall ;)

2011-01-01 @ 18:32:11
URL: http://www.mallanmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: