Ha hjälpt syster med bloggen hennes....

Jag hjälpte nyss syster med hennes blogg gjorde en header och fixade bakgrunden...


Jag vart jätte nöjd
med den hoppas hon är lika nöjd som jag.
Annars ha jag inte gjort så himla mycket i dag fick reda på att jag ska på möte nästa vecka.
Om en praktikplats så jag hoppas att de går vägen så man får komma ut och göra nått.
De är ju så tråkigt att bara sitta hemma och inte göra ett piss.
Blir ju nästan folkrädd om man bara är hemma haha de känns som så allafall.

I går försvann vattnet vårat här hemma och de är ju lagomt kul.
Då man varken ha mjölk eller nått annat hemma.
Nu har vi allafall lite vatten hemma men inget bra tryck de går ju allafall att spola toan.


Så ser syrrans header ut..
hon heter http://momerika.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Mallanmamma - studerande ensam ung mamma

Tack :)

2010-08-24 @ 14:46:39
URL: http://www.surfland.se/mallanmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: