Mina Drömmar

I natt jag drömde något som jag aldrig drömt förut...

Amen allafall så drömde jag att en jag kännde precis hade fått en bebis.
Och jag fick hålla i den och gosa med den och själv va jag gravid.
Och när jag hade kommit hem till Linus och tilde som satt i soffa och skryta lite.
Om att jag fick hålla i en sån söt liten bebis.
Så började magen att röra på sig och jag fick en bula på sidan om inte riktig på sidan men inte i mitten.
Och ut kom en penspets och sen kom halva pennan ut å den satt fast .
De gjorde så ont om man drog i pennan om man försökte dra ut den.
Som tur va så vaknade jag efter de fy så läskigt de va.
MEn hur fan kan man drömma sånna konstiga drömmar de gör jag jämt nu för tiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: