Birsta

Vi for till birsta i dag haha löne helg säger jag bara och ettårs jubeleum för b irsta citty soligt värre va..
haha bananer i pyjamas va där haha men men de va  nått in fall jag fick i morrse så packade gubben in i bilden,
och for i väg till mamma å pappa tog deras boö och packade ner dom med.
'Alltid trevligt att åka  med mamsi å papsi haha (Monster momma som Nenna säger)
ahh fick åt mej lite saker av mamma :D


Hahaha vill ni veta en rolig sak har inget att säga haha roligt va ;D
 min mamsi läser tydligen min blogg :D
får väl börja skriva lite mer om tildisen då kanske ??


Kommentarer
Postat av: Caroline

På hööks i Birsta :)

2009-03-29 @ 15:13:53
URL: http://mattssonc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: