helgen som varit :)

Jadu de har hänt mycket denna helg så har inte hunnit med att blogga :)
Fredagen var vi i Övik men innan vi for dit så åkte vi till dannero.
På skroten för linus skulle köpa nått till bilen.
Efter de så vart det övik hela långa dagen och kvällen .
Gick på stan en stund sen så åt vi  jätte god mat :)
 Sen åkte vi och handlade mat på willys under tiden vi va på willys så pratade Tilde hela Tiden.
Så alla som gick för bi flinade åt henne och då måste hon ju börja spela pajas .
Lill toka vårat :D
va hemma till nio Linus ringde hans kompis och dom kom över en stund satt ute i värmen :)

Lördagen så skulle vi på utflykt jag Linus och Tildisen men blev mest bara bilen.
Hittade inget bra badställe ville inte vara bland så mycket folk.
Fast vad tror man när det är 27 grader i skuggan då vill väl alla bada :D
Så for till nått havsbad och solade nån timma sen for vi till syster men va inte där så länge.
Eftersom det var så jävla varmt.
Vi for hem och åt kräm sen for vi och badade vid Linus mamma och pappa.
Men där i vattnet var det 25 grader varmt så de blev ju inget svalnade precis haha.
Men Tildis tyckte att det va skönt :) och det var det ju med.

Söndagen spänderade vi uppe hos linus mamma och pappa.
Linus hade lovat dom att hjälpa dom att bala hö så jag och tildisen lekte i skuggan hemma hos dom.
Sen gick vi och tittade på dom andra när dom balade hö.
Ska ju inte hålla på med sånt jag eftersom jag är alergisk mot hö och gräs.
Sen gick vi alla ner och badade  och grillade korv på kvälskvisten :) mysigt var det .
Efter vi vart där for vi hem  till min mamma och pappa :)
det är hemma hos min mamma och pappa :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va roligt!



Jag har lagt till dig nu =)

2009-06-29 @ 14:54:08
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Okana-lyckligaste blivande mamma

Hej.

Jättefin blogg :)

Följa varandra via bloglovin?

Jag är en 21-årig tjej som snart ska få sitt första barn.. och jag längtar.

I min blogg skriver jag om min graviditet och vardag, mode, nöje och mycket mer :)

Kramar



2009-06-30 @ 14:51:33
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: