Ladda!!!

Jaa nu Ladda jag in för kvällens Party nice nice.
Aa som sakt ska jag ju Parta med min kära syster och Charly å Carro först förfest hos ch och sen bär det av till gladan.
Tror de komma bli en kanon kväll men mamma komma ju sakna sin lilla tilde men hon får  vara me pappa en liten stund.

I går var jag på efterkontroll som man bruka få göra efter man fått barn allt såg väl bra ut.
Sen åkte vi till min kära kompis i Timrå.
Dom bjöd på fika också satt vi å snacka lite skit å snackade trevlig är de att hälsa på dom men de blir ju inte allt för ofta
med tanke att dom bor ju 10 mil från oss ungefär.
Nu e de deras tur att komma till oss hehe men de blir nog när deras lilla bebbe kommer.
Dom ska ju ha en nu i feb längtar tills man få veta vad som döljer sig i hennes mage dom va ju inte lika dum som oss 
att kolla upp könet hehe.
Senare på kvällen kom ch och c hit trevligt de a.
Ch klippte mej och färgade håret på mej men de va dålig färg så de blev ingen skilnad men men också fick ja  en present
av dom eftersom jag fyller år på onsdag  tackar tackar

en bild på mig oc linus
ahha
 
en bild på tilde










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: