Ingen rubrik

Heej ska börja skärpa mej och börja skriva mera 
Men de finns inte så mycket att säga jag gör inte så mycke på dagarna.
Sitter mest hemma och går på föräldra gruppen  men annars händer det inte så mycket just nu.
Är ute å går me tilde på dagarna de är väl de jag gör mest.

Nästa helg hade syrran och nåra kompisar å nån till henne  tänkt dra med mej på krogen roligt roligt.
Eftersom jag aldrig ha varit dit  för jag blev ju med barn strax efter jag fyllt 18.
Så jag han ju inte me de är ju kanske inte så kul att gå nyckter dit medans alla andra dricker .
Därför har jag väntat med att gå.

Vi fick en katt av linus jubbarkompis förra veckan tror ja de va .
Men den kissade inne två tre gånger och va jätte  rädd  å gömde sej hela tiden.
sen fick jag tag i den då hade den kissat ner sej själv så den stank.
Så vi fick ta bort den stackarns lilla katten


vet inte va de ha flugit i karn i huset han tänker gå ut å springa aja hans ensak
Här får ni en söt bild på Tilldis


Kommentarer
Postat av: Malin

Fin design du har på bloggen =)

2009-01-23 @ 22:51:52
URL: http://mallanmamma.blogg.se/
Postat av: julia

men söt=)

2009-01-28 @ 09:54:00
URL: http://jullz.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: