hurjedamej

har städat undan lite granna och hållt på med min trotsiga unge som inte vill nått.
Hon vill inte ligga på golvet på täcket vill inte sitta stolen vill inte nått.
Bara skrika vill hon ??
Men just nu ligger hon och sover om hon har somnat i vagnen  men de tror jag för hon är tyst.


Visst är de hemskt när nån dör?  fast man kanske inte står den jätte nära.
Så känns de ju i hjärtat eller hur?
En gammal klasskompis till mej hans storasyster omkom i en bilolycka i helgen R.I.P Emma.
Förra våern /sommare omkom två av linus kompisar.
En av dom fick en kran över sig han körde timmer tror jag att de va.
Och den andra omkom i samband med en olycka på Linus jobb.
Och de va bara två veckors mellan rum så hemskt .
Han som omkom i samband med olyckan på linus jobb var lika gammal som mej.


Vad ska ni kära läsare äta till middag ?? kan ni inte komma med nå förslag ?? om vad man kan äta



Kommentarer
Postat av: SaraEu

måste ju fråga vem de var som dog, ja som bor låångt borta vet ju inte om de var någon jag känner eller vet vem de var.. skriv ett PM på Bilddagboken =)

2009-04-28 @ 20:52:43
URL: http://saraeu.bilddagboken.se
Postat av: Malin - i'm nobody!

Vi åt skink och ostsallad

2009-04-28 @ 21:50:04
URL: http://mallanmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: